Recepční služby


Recepce je místem prvního kontaktu návštěvníka objektu se společností. Dalším účelem recepční služby je zajištění informačního servisu návštěvníkům, obsluha telefonní ústředny a přepojování hovorů. Nedílnou složkou recepce je personální stránka, která se podílí na utváření prvního dojmu návštěvníka. Je proto velmi důležité, aby tato složka byla profesionální a reprezentativní. 

Jsme schopni zajistit recepční a vrátné služby 24 hodin denně spolu s ostrahou objektu. Při výběru zaměstnanců pro recepční služby klademe důraz na příjemné, reprezentativní a profesionální vystupování, na komunikační schopnosti a znalost cizích jazyků. Naši zaměstnanci jsou prověřeni a pravidelně proškolováni. Naše společnost má zkušenosti se zajišťováním recepčních služeb v různých typech objektů, jako například luxusní hotely, společenské či sportovní události.
 
Mezi hlavní náplň recepční služby patří:
Informační servis pro návštěvníky
Dohled nad vstupem osob do objektu
Výdej a příjem klíčů
Obsluha telefonní ústředny
Administrativní práce
Přebírání a třídění pošty
 
Na přání klienta zajistíme i jiné úkony související s recepční službou či ostrahou.

Pro bližší informace nás můžete kontaktovat zde
Kontaktní formulář
Napište nám vzkaz
asistence 24h
777 995 999
obchodní centrum
777 704 575
asistence 24h
777 995 999
obchodní centrum
777 704 575